И тази година Kaizen Gaming бе отличена на дългоочакваните EGR награди за маркетинг и иновации издание 2023, които се проведоха в Лондон на 8-ми юни. “Оскарите” в онлайн гейминга е събитието, което награждава най-реномираните компании в индустрията по света. Изключителните постижения на Kaizen Gaming бяха признати в две от най-престижните категории: Бранд на годината и Афилиейт кампания на годината.
Наградата за Бранд на годината затвърждава позицията на Kaizen Gaming като глобална лидерска компания, задминаваща популярни гиганти в гейминга. Честта да бъде носител на това отличие отразява ангажиментът на компанията да предостави изключително и завладяващо изживяване на своите клиенти. С Betano и Stoiximan в портфолиото си, Kaizen Gaming бележи успех като се фокусира върху иновациите и непрекъснатото развитие на пазара.
В допълнение, наградата за Афилиейт кампания на годината е доказателство за изключителния професионализъм, който бележи популяризирането на нашите продуктови марки. Това признание подчертава и забележителните усилия, положени от Kaizen Gaming за създаване на ефективни кампании, които ангажират нови и лоялни потребители.
„Изключително горди сме да получим тези награди, които са признателност за цялостното представяне на компанията и способността ни да предоставяме ангажиращо изживяване на нашите клиенти. Бранд на годината и Афилиейт кампания на годината отразяват целта на Kaizen Gaming: да създава завладяващи и ефективни кампании, за да предложи първокласна услуга. Гордея се с екипа и съм сигурен, че ще използваме това признание като здрава основа за изграждане на бъдещи кампании за нашите марки Betano и Stoiximan по света“, коментира Пабло Пуертас, Маркетинг директор на Kaizen Gaming.
Наградите на EGR Маркетинг и иновации са широко аплодирани и се считат за най-престижните маркетингови отличия, в чест на най-иновативните и креативни компании в сектора за онлайн игри. Изключителното представяне на Kaizen Gaming в тазгодишното издание затвърждава позиционирането на компанията сред лидерите в индустрията.
В допълнение към Бранд на годината и Афилиейт кампания на годината., Kaizen Gaming беше номинирана и в четири допълнителни категории, включително Маркетингова кампания за спортни залагания, Най-добро позициониране на посланик на марката и Социална маркетингова кампания.