Премиум марката за онлайн спортни залагания и игри Betano, собственост на една от най-големите GameTech компании в света – Kaizen Gaming, спечели престижното отличие „Онлайн казино оператор на годината“ от BEGE Awards 2024. От името на компанията наградата получи Илияна Тановска, Marketing Executive. Тя благодари на организаторите на конкурса и подчерта значението на отличието като пример за успешното развитие на марката на българския пазар, която е предпочитано място за онлайн игри и забавление.
„Ние в Кайзен сме посветени на мисията да изграждаме култура на отговорна игра. Нашата цел е да предлагаме на потребителите качествено изживяване и спортни емоции, които превръщат онлайн игрите в забавление на друго ниво. Това нямаше да е възможно без усилията на целия екип на Kaizen Gaming, който продължава да се разраства“ – каза на церемонията Илияна Тановска.
Наградите BEGE Awards се провеждат от 2008 г. насам, за да отличи личности и компании за цялостен принос и високи постижения в областта на развлекателната индустрия. Престижните отличия имат за цел да насърчат производителите и бизнеса да предлагат нови и оригинални решения, да са отговорни към потребителите, както и постоянно да подобряват стандартите в бранша и неговото развитие.
Kaizen Gaming е една от най-големите GameTech компании в света. С фокус върху технологиите и хората, тя има за цел непрекъснато да развива изживяването от спортните залагания, които предлага на милиони клиенти по целия свят, както и да забавлява феновете на спорта по иновативен и отговорен начин.
Kaizen Gaming притежава премиум марката за онлайн спортни залагания и игри Betano, с установено присъствие на множество пазари в Европа, Латинска и Северна Америка, както и в Африка. В Kaizen Gaming работят повече от 2700 души по света.
Kaizen Gaming е признат за водещ играч на глобалния пазар на спортни залагания и игри, като получи няколко награди в индустрията, включително цели пет отличия за една година от наградите EGR Operator Awards за 2023 г. („Оператор на годината в спортните залагания“ , „Маркетингова кампания на годината“, „Мобилен спортен продукт на годината“, „Вътрешен продукт на годината“ и „In-Play спортен оператор на годината“).